Asi není třeba říkat, že dnes žijeme na internetu stejně jako ve skutečném světě. A není divu, koneckonců nám nabízí širokou škálu možností. Hrajeme zde hry, setkáváme se s novými lidmi, bavíme se s přáteli či příbuznými, sledujeme filmy nebo seriály či nakupujeme.
Nelze se tedy divit, že firmy využily této příležitosti k tomu, aby si ještě více zvýšily zisky. Přeci jen je fakt, že dnes již nehledáme informace v knihách, ale právě na síti. To je také důvod, proč má dnes i ten nejmenší rodinný podnik vlastní internetovou stránku.
Ta samozřejmě obsahuje všechno, co by měl zákazník vědět, a snaží se ho přesvědčit, aby nakoupil právě zde. Nezbytný je samozřejmě katalog produktů či ceník, avšak jednou ze sekcí, které zde vždy najdeme, je i oddíl často nazvaný „kontaktujte nás https://www.gastroserver.cz/napiste-nam“.
Zde najdeme, jak již název napovídá, kontaktní informace. Ovšem podnik si tam nemůže dát, cokoliv se mu zlíbí. Zde je přesně dáno zákonem, co se musí být uveřejněno.
V první řadě se jedná o adresu fyzického sídla budovy. I v případě, že prodává výhradě přes internet, musí mít firma i místo, kde fyzicky sídlí. A to musí být v kontaktních údajích uvedeno.
Pak jsou to samozřejmě telefonní čísla na odpovědné pracovníky. Je totiž pravdou, že ta se dnes již nehledají v telefonním seznamu – schválně, kdypak jste naposledy otevřeli Zlaté stránky? Právě firemní web je místo, kde zákazník očekává, že tyto informace najde.
Samozřejmě by tam měla být uvedena i jména daných pracovníků a doba, kdy je možné je kontaktovat. Přeci jen, nikdo z nás není v práci 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ovšem daný čas by měl odpovídat klasické pracovní době.
A vzhledem k tomu, že žijeme v elektronické době, je vhodné zde kromě telefonního čísla uveřejnit i e-mailovou adresu. Přeci jen, mnoho lidí nemá rádo telefonický kontakt.
Jak je vidět, tato sekce je rozhodně užitečná. Není tedy divu, že je zákonem přikázána.